Menu
0
Altid skarpe priser!
30 dages returret!
Fri fragt over 750,-
Nøje udvalgte produkter af bedste kvalitet

Spørgsmål og svar

 

Min Bestilling:

 

- Kan jeg tilføje mere til min bestilling?

Vi kan desværre ikke tilføje produkter til din bestilling, som du allerede har godkendt. Årsagen til dette at din betaling er sikret gennem betalingsudbyderen. Derfor kan vi aldrig hæve mere, end det du selv har godkendt. Du kan evt. skynde dig at lave endnu en bestilling og sende os en mail. Så kan vores lagermedarbejder måske nå, at sende dine bestillinger samlet. Dog er de lynhurtige på lageret, og derfor kan du ikke være 100% sikker på, at vi kan sende det samlet. Men send os endelig en mail: [email protected]

 

- Er min bestilling gået igennem?

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse? Eller får du en besked om, at der er opstået en fejl? Så skriv endelig til os på [email protected] så tjekker vi hurtigt for dig, om din bestilling er gået igennem

 

- Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

1. Tjek først; SPAM-, JUNK-, REKLAME mappen i din email. Vi oplever at i mange tilfælde, hvor kunder ikke modtager ordrebekræftelsen, er det fordi den er markeret som spam.

2. Tjek om du har oplyst korrekt mailadresse?

Kan du stadig ikke finde ordrebekræftelsen, kan du kontakte os på [email protected]

 

- Jeg har ikke modtaget min bestilling?

Der kan være flere årsager til, at du endnu ikke har modtaget din bestilling.

Når du har lagt din bestilling, skal du kort efter modtage en ordrebekræftelse og når vi har pakket varerne og din pakke er afhentet, modtager du en mail med track og trace nummeret til din pakke så du kan følge den.

1. Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.

2. Hvis du ingen ordrebekræftelse har modtaget, tjek om du har oplyst korrekt mailadresse?

3. Tjek om du har bestilt en vare, som har længere leveringstid. 

4. Hvis ovenstående punkter ikke er problemet så send os endelig en mail. Vi sender ALLE pakker forsikret med DPD / PostNord, og vi kan derfor søge efter din pakke, og se hvor langt den er.

 

- Kan jeg annullere min bestilling?

Ja det kan du. Send os en mail på [email protected] med emnet: ”annullering” - så får vi den annulleret. Skulle vi allerede have afsendt din pakke, inden vi modtager din mail, er du naturligvis velkommen til at returnere denne til os. 

 

Retur:

 

- Skal jeg selv betale for returering af varer?

Ja du betaler selv retur porto til os.

Du vælge selv at købe returportoen og sender den til vores returadresse:

Cykelwebhsop.dk

Warmtekrachtstraat 3
8094 SE HATTEMERBROEK

Holland

Eller du kan købe returfragt via vores returportal. Det koster 75 kr.

Du kan læse mere om vores retur lige Her!

 

- Kan jeg få pengene retur for mine varer?

Ja, du vil altid kunne få pengene retur for dine returvarer, hvis du sender retur inden 14 dage og varerne er i samme stand, som da du modtog dem. Vi sætter pengene retur så hurtig som muligt på din betalingskonto. Der kan gå op til et par dagen inden, du kan se dette på din konto. Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på [email protected] 

 

- Kan jeg få byttet til en anden størrelse eller model?

Du kan altid bytte din vare til en ny model eller størrelse, du skal blot lægge en ny ordre på webshoppen. Dette sikrer dig korrekt kvittering og hurtig levering. De varer, du ikke ønsker at beholde, kan du nemt sende retur til os. Husk du kan købe en returlabel til 75 kr. til PostNord / DPD gennem os her!

Beløbet trækkes fra dit betalingsbeløb. 

 

Returlabel:

 

- Jeg har ikke modtaget min returlabel?

1. Tjek først; SPAM-, JUNK-, REKLAME mappen i din email. Vi oplever at i mange tilfælde, hvor kunder ikke modtager returlabel, er det fordi den er markeret som spam.

2. Tjek om du har oplyst korrekt mailadresse?

Kan du stadig ikke finde din returlabel, kan du kontakte os på [email protected]

 

- Hvor kan jeg købe en returlabel?

Du kan købe en returlabel til 75 kr. til PostNord / DPD gennem os her!

Beløbet trækkes fra dit betalingsbeløb inden dette refunderes.

Eller du kan selv købe porto ved dit lokale postkontor.  

 

Levering & Fragt:

 

- Jeg mangler en vare i min ordre eller jeg har modtaget en forkert vare.

Det beklager vi meget. Du bedes hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på [email protected] og så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager og ikke er blevet solgt. Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare.

- Kan jeg få fri fragt?

Du får altid gratis fragt når du handler over 750 kr. 

 

- Kan jeg afhente min bestilling hos jer?

Nej det kan du desværre ikke, da vores lager ligger i Holland. 

 

 

Reklamation & Fejl:

 

- Jeg mangler en vare i min ordre eller jeg har modtaget en forkert vare.

Det beklager vi meget. Du bedes hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på [email protected] og så skynder vi os at få eftersendt din vare, hvis den stadig er på lager og ikke er blevet solgt. Ellers refunderer vi selvfølgelig beløbet for den manglende vare. 

- Jeg har modtaget en vare med en fejl.

Skriv en mail til [email protected] med emnet reklamation.

Du skal i mailen beskrive varens stand, samt medsende et billede eller video af skaden/problemet. Husk at notere dit ordrenummer i mailen også. 

 

 

Fandt du ikke svar på dine spørgsmål?

 

Vi opdaterer løbende denne side – men hvis du sidder tilbage med spørgsmål, som du ikke har fundet svar på, så send os endelig en mail på [email protected] 

 

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld

Opret en konto

Hvis du opretter en konto hos os, vil du hurtigere kunne gennemføre dine køb, gemme flere adresser, se og spore dine bestillinger på din konto og meget mere.

Tilmeld

Nylig tilføjet

Du har ingen varer i din varekurv

Total inkl. Moms:DKK 0,00
Bestil for DKK 750,00 mere og opnå gratis fragt